Moldcell şi-a premiat ambasadorii
La 16 februarie curent, compania Moldcell i-a premiat cu telefoane mobile pe cei mai activi 10 participanţi ai programului „Moldcell Ambassador” lansat în premieră în Republica Moldova în noiembrie 2009.
„Moldcell Ambassador” este un proiect de lungă durată destinat lucrătorilor comerciali din chioşcuri, shopuri, magazine alimentare, etc. care comercializează produsele companiei Moldcell.
Pentru a participa în program este necesară activarea conturilor virtuale Ambassador care se efectuează de către managerii reţelelor de magazine prin contactarea Direcţiei Vânzări Moldcell. Odată ce vânzătorul a comercializat produsul Moldcell, iar abonatul şi-a activat contul, vânzătorul expediază printr-un SMS numerele Alocard sau YOYO vândute şi primeşte un bonus corespunzător.
Barkin Secen, director Vânzări Moldcell: „În Republica Moldova suntem primul operator de telefonie mobilă care a lansat un astfel de program. Acest proiect oferă partenerilor noştri o posibilitate de a-şi motiva angajaţii din domeniul vânzărilor retail. Ne-am gândit că ar fi o oportunitate pentru lucrătorii comerciali din orice colţ al ţării şi cu venituri reduse să facă un ban în plus prin intermediul Moldcell. Sunt foarte mândru de acest proiect, în special după ce am primit atâtea cuvinte de mulţumire adresate de către participanţi.”
Rodica Verbeniuc, şef secţie Comunicări Corporative Moldcell: “Proiectul Moldcell Ambassador se bazează pe conceptul “ajută-mă să te ajut”, constituind un model de afaceri bazat pe parteneriatul cu alţi agenţi economici care, pe lângă faptul că impulsionează vânzările Moldcell, încurajează dezvoltarea afacerilor partenerilor noştri, oferind posibilităţi reale de stimulare financiară a angajaţilor săi.”
Liubovi Metlova, Chişinău: „Este pentru prima dată când un operator de telefonie mobilă lansează un astfel de program destinat nouă, vânzătorilor din chioşcuri. Ideea este una foarte bună, cunosc mai mulţi colegi care participă deja în proiect ca şi mine.”
Nadejda Celenghir, Comrat: „Mă bucur că proiectul vizează lucrătorii comerciali din toată ţara, nu doar din Chişinău. Am fost surprinsă să aflu că sunt printre cei mai activi perticipanţi! Nu am cuvinte, pe lângă posibilitatea de a câştiga un ban în plus am mai primit şi un telefon mobil drept premiu!”
În prezent, produsele companiei Moldcell sunt comercializate într-o reţea de circa 3500 puncte de vânzări (centre, shopuri, alimentare, chioşcuri etc.) din întreaga ţară.