Întrebări frecvente despre portabilitatea numerelor

   
  Cum are loc portarea numărului?
  Atunci când decizi să treci la Moldcell, dar vrei să-ți păstrezi numărul de telefon, o poți face gratuit, cu ajutorul procesului de portare. Tot ce trebuie să faci este să vii în orice magazin Moldcell cu buletinul de identitate și telefonul tău curent, iar de restul ne ocupăm noi. Vezi harta magazine >>
 
   
  Cum mă portez la Moldcell?
  Vino în orice magazin Moldcell cu buletinul și telefonul tău curent și completează cererea de portare la Moldcell. Doar deţinătorul numărului poate semna această cerere. Numărul tău va fi portat până la 5 zile lucrătoare din momentul depunerii cererii. Totodată, poți alege o anumită zi lucrătoare pentru portare care nu poate fi mai puțin de 5 zile sau mai mult de 30 zile din momentul depunerii cererii. Te vom anunța printr-un SMS când numărul tău este deja activ și trebuie să schimbi cartela SIM.
 
   
  Este nevoie să informez operatorul meu actual?
  Nu este nevoie să-ți informezi operatorul tău curent despre intenția de portare. Noi avem grijă de toate procedurile necesare. Din momentul în care semnezi cererea de portare, contractul pe care l-ai încheiat cu operatorul tău anterior se consideră automat anulat.
 
   
  Bine de ştiut
 
  • Primeşti telefonul oferit la ofertă imediat ce ai fost anunţat prin SMS că portarea numărului tău la Moldcell a fost realizată cu succes.
 
  • Îţi poţi porta numărul de telefon ori de câte ori doreşti.
 
  • Dacă vrei să anulezi cererea de portare este nevoie să depui o cerere la magazinele Moldcell cu cel puţin 24 ore înainte de ora stabilită pentru portare.


Termeni, Condiții și Cerere de portare.